All Courses
- Home
- All courses
Διοικητικό Μάρκετινγκ
1. Περιγραφή του Μαθήματος Το μάθημα του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ) παρουσιάζει τις αρχές, μεθοδολογίες και διαδικασίες του Διοικητικού Μάρκετινγκ στο πλαίσιο του σύγχρονου επιχειρηματικού περιβάλλοντος....
Εφαρμοσμένη Οικονομική Ανάλυση
Περιγραφή Μαθήματος Το μάθημα εστιάζει σε ορισμένα θέματα οικονομικής θεωρίας που αφορούν στη λειτουργία του οικονομικού συστήματος τόσο από μικροοικονομική όσο και από μακροοικονομική...
Διοίκηση Δημοσίων Οργανισμών
1. Περιγραφή του μαθήματος Το αντικείμενο της Διοίκησης αποτελεί τη βάση κατανόησης κάθε είδους οργανισμού, ανεξαρτήτως χαρακτηριστικών και μεγέθους. Δεδομένων μάλιστα των πολλαπλών προκλήσεων...
Στρατηγική των Επιχειρήσεων
1. Περιγραφή του μαθήματος H Στρατηγική Διοίκηση αποσκοπεί στη δημιουργία και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, στηριζόμενη στον ορθό σχεδιασμό, την αποτελεσματική υλοποίηση, την ουσιαστική αξιολόγηση...
Σεμινάριο Μεθοδολογία Έρευνας ΙΙ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΙ ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: Ένα στέλεχος επιχείρησης ή οργανισμού οφείλει να κατανοεί, να διαχειρίζεται, να επεξεργάζεται και να...
Χρηματοοικονομική Λογιστική
Περιγραφή αντικειμένου του μαθήματος Το μάθημα ‘Χρηματοοικονομική Λογιστική’ στοχεύει να εξοικειώσει τον φοιτητή με τις λογιστικές διεργασίες, την καταχώριση των συναλλαγών στα λογιστικά βιβλία,...