Overview
Overview
• Ανάλυση περιβάλλοντος και Στρατηγική ΜΚΤ
• Τμηματοποίηση αγοράς και τοποθέτηση προϊόντος
• Το προϊόν: Αγαθά & Υπηρεσίες, Μάρκα, Ανάπτυξη Νέου Προϊόντος και Στρατηγικές Κύκλου Ζωής Προϊόντων
• Η διανομή: κανάλια διανομής κι εφοδιαστική αλυσίδα
• Η προώθηση (1/2): Επικοινωνιακή πολιτική, Διαφήμιση, Δημόσιες Σχέσεις, Προσωπική πώληση, Προώθηση πωλήσεων
• Η τιμή: Τιμολογιακή πολιτική, παράγοντες επηρεασμού τιμολόγησης, στρατηγικές και μέθοδοι τιμολόγησης
Μίγμα ΜΚΤ υπηρεσιών: Άτομα, Διαδικασίες, Φυσικό περιβάλλον
Course Features
- Lectures 0
- Quizzes 0
- Duration 50 hours
- Language Greek, English
- Students 0
- Assessments Yes
Curriculum
Curriculum
Curriculum is empty
Instructor
Instructor
Reviews
Reviews